Outdoor Performance arena!

Outdoor Performance arena i Rålambhovsparken!

Det har aldrig varit så inne att träna ute som nu!

Alla joggar, kör burpees, chins i varenda räcke och Bootcamp av olika slag morgon, middag och kväll! Den enda baksidan med att vara utomhus har hittills varit att man är väldigt begränsad i sin träning p.g.a brist på utrustning.

Det ändrar vi på nu!

Outdoor Perfomance tar inomhusträning utomhus!!!

  • Vi har smygpremiär nästa lördag den 8e juni i Rålambhovsparkens utomhusteater! 

  • 9.00: LEAN för alla som vill ta kortaste vägen till beachformen.

  • 10.00: STRONG för dig som helt enkelt vill bli stark!

Outdoor Performance i samarbete med Optimal Fysik har över 40 års samlad yrkeserfarenhet inom personlig träning, gruppträning, kost, näring och rehabilitering. Ni är m.a.o i de bästa av händer. För alla som vill träna säkert, effektivt och inte har något emot frisk luft är detta det perfekta alternativet.

Till vårt förfogande står en arsenal av träningsutrustning. Bl.a 100 kilos trakordäck, olympiska skivstänger och ett halv ton fria vikter, slädar, selar, prawlers, släggor Bulgarian bags, kettlebells, snake ropes, kedjor, power-racks.

Det hela äger rum i Rålambhovsparkens stora utomhusteater (som mera liknar en gladiatorarena)! Den ligger till höger i Rålis på vägen ner mot Smedsuddsbadet. Bara att ta med badisarna för den som vill svalka sig i Mälaren efteråt ; )

KOM IGÅNG ERBJUDANDE I SOMMAR!!

  • Ditt första prova på pass bjuder vi såklart på så att du vet vad du ger dig in på!

  • Köper du sedan ett 10-klippkort får du träna hela juni GRATIS!! Och vi kör ju minst fyra pass i veckan ända fram till oktober! 

  • Max 24 pers/pass så anmäl dig NU!! Glöm inte säga vilket pass du vill köra.

  • För mera info och anmälan kontakta mig per email: pt@tan.viper.com.bd

Genom oss får ni även rabatt hos vår samarbetspartner Optimal Fysik som har en av Sveriges mest kompetenta personal inom korrektiv träning och rehabilitering.

Träningsupplägg:

Varje pass är 60 minuter långt varav 45 minuter träning plus 10 minuter gemensam uppvärmning och 5 minuters gemensam nedvarvning. Träningen är utformad så att var och en anpassar motståndet  efter egen förmåga och dagsform samtidigt som det finns ett tävlingsmoment mot en själv och resten i PT-gruppen.

Genomtänkt in i minsta detalj:

45 Minuters träning är optimalt för att vara säker på att man bibehåller en bra ratio mellan testosteron och kortisol.

Skillnaden på PT och PT-grupp är att när du kör ensam med din PT får du ett skräddarsytt träningsprogram medan våra pass är inriktade på ett syfte. Maximal förbränning under passet LEAN eller bli riktigt stark på passet STRONG.

Två mindre PT-grupper på max 12 personer per coach kommer att köras simultant. På så sätt kommer vi att kunna ge er bra och kontinuerlig feedback under varje träning samt ge er bakläxa på det vi tycker att ni behöver jobba extra med till nästa gång.

Vi plockar russinen ur kakan och tar det bästa från hela funktionella träningsvärlden, Strongman, Crossfit, HIIT och Mixed Martial Arts.

Fyra pass i veckan t.o.m oktober! Blir efterfrågan stor kommer vi att kunna utöka antalet pass. Under denna period kommer vi att ha 3 veckors semester utspridda över fyra månader.

Träningsdagar: Lördagar 9.00 och 10.00 med start den 8e juni. Veckodagar blir onsdag och torsdag 17.00 med start den 12e och 13e juni.

Röda dagar och skyfall är det enda som stoppar oss.

Våra enda krav på dig är att du kommer frisk och skadefri.

Passen ”LEAN” and ”STRONG” är utformade och indelade efter ändamål:

LEAN! Är precis som det låter. Allt ifrån övningsval till energisystem är helt anpassade efter ändamålet. Om du gör ditt bästa garanterar vi att ingen annan träning ger dig högre förbränning under de nästkommande 48 timmarna.

Strong! Ett träningsupplägg för den som verkligen vill bli STARK. Ladda upp ordentligt och kom och vält trakotordäck, gå farmers walk och dra slädar! Vi rekommenderar att du lyfter följande:

Följande parametrar kan du räkna med att förbättra beroende på vilket pass du väljer:

< Fettprocent

> Styrka

> Syreupptagning

> Explosivitet

> Muskulär uhållighet

> Smidighet

> Kraft

> Stabilitet

> Mobilitet

> Rörlighet

GO HARD OR GO HOME : )